Odbornosť a kvalita
Na účtovnícku dráhu sme sa pripravovali celý život. Maturovali sme na Obchodnej akadémii, a diplom máme z Ekonomickej Univerzity v Bratislave. Promovali sme na Fakulte hospodárskej informatiky, odbor Účtovníctvo a audítorstvo.
Ukončením štúdia sme však neskončili so vzdelávaním. Legislatíva sa mení aj niekoľkokrát za rok a my sa tomu musíme prispôsobiť. Pravidelne absolvujeme školenia v daňovej, účtovnej, aj mzdovej oblasti. Sme vždy aktuálni.
Prakticky účtujeme už viac ako 13 rokov. Poradíme si s vedením účtovníctva pre akýkoľvek typ spoločnosti, od živnostníkov po a.s., od drobných až po veľké korporácie. Práce sa nebojíme.
komplexnosť riešení
Svoju prácu robíme poriadne a naplno. Našim klientom poskytujeme kompletný servis v účtovnej oblasti. Postaráme sa o odborné vedenie účtovníctva, správny výpočet miezd, kvalitnú daňovú optimalizáciu, aj rýchle zmeny v Obchodnom registri. Vybavíme za vás tiež komunikáciu so štátom, a budeme vás zastupovať pred Daňovým úradom. Ak budete mať záujem ponúkame aj finančné poradenstvo.
Individuálny prístup
Každý klient je súčasťou nášho tímu. Prispôsobíme sa, aby sme vás od účtovníctva čo najviac odbremenili, no zároveň budete mať vždy komplexný prehľad. Naša spolupráca je o dialógu, poviete nám ktoré komunikačné nástroje používate, dohodneme sa čo chcete pravidelne vedieť, kedy vám výstupy posielať, aj to akým spôsobom.
Účtujeme pre celé Slovensko, máme klientov od Bratislavy až po Humenné. Bez ohľadu na to či ste zo západu, stredu či východu, máte u nás istotu kvalitného zákazníckeho servisu. Rozdiely sú iba v termíne jarných prázdnin, nie v našom prístupe k vám.
Inovácie riešení
Máme radi technológie a využívame ich kde sa dá. Pracujeme s najmodernejšími účtovnými softvérmi a komunikujeme cez zabezpečené aplikácie. Do našej práce sa snažíme implementovať všetky vychytávky, ktoré zlepšujú a zjednodušujú klientovi život (iKros, vyťažovanie dokladov, cloud, a ďalšie).
zákaznícky servis
Na špičkový zákaznícky servis dbáme odkedy podnikáme. Vždy zdvíhame telefóny a dohodnuté termíny u nás platia. Máme radi poriadok a zmluvy, ale s klientami si dôverujeme. Na to, aby sme niečo urobili, nepotrebujeme hneď papier.
Komunikovať môžeme osobne alebo online. Necháme na vás čo preferujete, ale budeme radi, ak si dohodneme pravidelné stretnutia. Sme pripravení plnohodnotne vás zastupovať pred úradmi a komunikovať s nimi priamo na mieste, ale tiež online. Vieme vám vyjsť v ústrety aj pri odovzdávaní dokladov a ich zálohovaní. Akceptujeme ich dodanie nielen osobne, ale aj kuriérom či poštou.
bezpečnosť údajov
Vaše údaje sú u nás v bezpečí. Máme vypracované GDPR, aj ešte prísnejšie interné smernice. Všetky dáta pravidelne zálohujeme na niekoľkých externých zabezpečených diskoch. Doklady, ich zálohovanie aj kopírovanie blokov, sú zabezpečené online. S úradmi komunikujeme iba pomocou overených a zabezpečených komunikačných kanálov. Môžete sa spoľahnúť, že vaše účtovníctvo vedieme v súlade s GDPR a smernicami EU aj zákonmi SR.